zondag 12 oktober 2008

James Hunter In Tivoli De helling

Zaterdag jl zijn we met z'n vieren naar James Hunter & band gweest. een mij onbekende artiest uit de UK. Ik verwachtte niets mede omdat de youtube's van deze figuur gaven mij niet direct reden om enthousiast te zijn. Deze muziek is niet echt mijn ding. Te veel toeters en bellen en daarvan word ik snel zenuwachtig, krijg ik de rillingen over mijn rug. En loop ik weg of schakel ik over.

Dat had ik toen ik de youtube's van James Hunter luister. Te veel van het goede. Maar dan het concert afgelopen zaterdag. Verbaasd was ik over mijn enthousiasme en het spel van James Hunter en z'n band. Geweldig. Ruig. Opzwepende muziek van een kleurrijk persoon, een typische Engelse gentleman.

Advies. Ga hem zien als James Hunter en Band weer in het land is. Voor de geinteresseerden verwijs ik graag naar z'n website: www.jameshunter.com

Geen opmerkingen: